pro.397.cerewesemidetail16c.webp

A sensible supermarket

REWE Supermarkets

assignment
Efficiënte supermarkt kreeg een warm hart
results
klanttevredenheid vergroot
hogere omzet door meer klanten die meer kopen
groei in vers, regionale en duurzame producten
assignment
De REWE supermarkten zijn succesvolle, efficiënte winkels. Klanten echter, ervaarden ze ook als functioneel en kil. REWE wilde daarom meer emotie toevoegen om de binding met en beleving van de klanten te versterken. Met behoud van het uitgangspunt: makkelijk boodschappen doen. Daarnaast stond ook een betere beleving van vers en een meer uitgesproken plek voor regionale en duurzame producten op de wensenlijst.
pro.397.cerewethumb.webp

team

team.14.cehanspreeker5.webp
Hans Preeker
managing partner | consultant
team.20.p1240299.webp
Sander Bos
managing partner | consultant
team.24.p1240353color.webp
Judith Everaarts
interior architect

deze plek bezoeken?

Benieuwd naar hoe een supermarkt werkt die een versplein als hart heeft? Hans gaat graag met je mee. Bielefeld was één van de pilots en is niet te ver over de grens.

gerelateerde projecten

pro.433.newcrops9.webp

sterke merkidentiteit met local feel
Ace & Tate Heidelberg
pro.449.newcrops2.webp

Frische Markt
Billa