pro.444.ceactionsemidetail9c.webp

Goods for the masses

Action

assignment
Hoe maak je van een succes een nog groter succes?
results
meer klanten en meer omzet op dezelfde meters
essentie van het merk Action versterkt
klanten kopen in meer verschillende productcategorieën
assignment
De Nederlandse discounter Action is één van de meest succesvolle retailers in Europa en groeit in een hoog tempo. De onderneming telt inmiddels meer dan 1.500 winkels in acht landen. Geen reden voor Action om achterover te leunen. Action wilde meer identiteit en emotie toevoegen aan haar winkels, met behoud, of beter versterking, van het imago van scherpe prijzen. Een nieuwe winkel, maar vasthoudend aan de diepgewortelde merkwaarden. “More then you expect, for less then you imagine’.
pro.444.newcrops10.webp

team

team.14.cehanspreeker5.webp
Hans Preeker
managing partner | consultant
team.16.cestefanvanderweele2.webp
Stefan van der Weele
interior architect

deze plek bezoeken?

Vraag Hans om eens met je te gaan winkelen en hij laat je kennismaken met alle details die het verschil maken.

gerelateerde projecten

pro.447.newcrops16.webp

Vibrant, healthy, beautiful
Kruidvat
pro.433.newcrops9.webp

sterke merkidentiteit met local feel
Ace & Tate Heidelberg
pro.439.newcrops11.webp

To Go convenience
REWE To Go