verankering van de lokale omgeving in het interieur
een visitekaartje bij de oosterburen
assignment
Brillenwinkel Ace & Tate begon ooit online maar is inmiddels ruim fysiek aanwezig met 64 winkels in 10 landen. Het merk weet de kracht van online en fysiek uitstekend te combineren, zodanig dat het elkaar versterkt. Voor de winkels hanteert Ace & Tate het principe ‘different look, same feel’. De basis voor elke winkel is gelijk, met bijvoorbeeld dezelfde productpresentaties. Met de uitstraling van de winkel echter slaat het merk een brug naar de lokale omgeving. Ze vroegen ons een ontwerp te maken voor een nieuwe vestiging in het Duitse Heidelberg.
team
Sander Bos
managing partner | consultant
Rita Martins
creative director
deze plek bezoeken?
De sterke merkidentiteit van Ace & Tate zorgt ervoor dat elke winkel op een andere manier kan worden vormgegeven. Maar we doen nog veel meer voor deze klant. Zo ondersteunen we Ace & Tate ook in de uitwerking van de winkels die ze zelf ontwerpen en verzorgen we onder andere site surveys, permits sets en bid/construction sets. Sander kan je meer vertellen. Bel hem op, en hij laat je door onze retailbril kijken.